Nieuws

5 tips voor een goede slogan

Geplaatst in Traditionele media door Lennart ter Harmsel

Elk bedrijf heeft een naam. Bijvoorbeeld: De Vries. Maar dat zegt niet genoeg. Daarom wordt er vaak een bedrijfsomschrijving aan gekoppeld: De Vries Schoonmaakbedrijf. Nu weten we meer. Als ik die naam google, vind ik er al tien op de eerste pagina en dat gaat op de volgende pagina’s zo door. Dat schiet niet op.Lees verder »

Sponsoren – wel of niet doen?

Geplaatst in Online door Lennart ter Harmsel

Verzoeken om sponsoring, iedere ondernemer heeft ermee te maken. Heb je vroeger zelf enthousiast gevoetbald, dan hang je natuurlijk graag een reclamebord op bij jouw voetbalclub. Maar komt de voetbalclub van een dorp verderop met die vraag, dan word je al minder enthousiast. Je kunt gewoon niet op elk verzoek om sponsoring ingaan. Maar waarLees verder »

“Ik hoef niet bovenaan te staan in Google”

Geplaatst in Online door Lennart ter Harmsel

“Wilt u een kopje koffie?” “Nee, dank u.” Ik heb met mijn vrouw afgesproken dat we straks verderop in de straat heerlijk Armeense koffie gaan drinken bij Nelly. De vriendelijke eigenaar van de winkel zit aan een grote tafel, waar ik ook neerstrijk. Een prachtige, sfeervolle zaak met Engelse meubelen, schoenen en kleding. Hij staartLees verder »

Waar ben jij sterk in?

Geplaatst in Online door Lennart ter Harmsel

In ons dorp heeft de laatste bank – de Rabo – haar deuren gesloten. Vanaf nu mag iedereen in regen en wind geld pinnen. En als we een bankmedewerker willen spreken, zijn we van harte welkom in de omliggende plaatsen. Ik snap het best. Iedereen heeft een computer en bijna iedereen betaalt digitaal. Ik hebLees verder »

Waarom kiest IKEA voor papier?

Geplaatst in Traditionele media door Lennart ter Harmsel

Hebt u zich weleens afgevraagd waarom Ikea elk jaar een prachtige papieren catalogus uitbrengt? Omdat deze catalogus vol sfeerfotografie en productfotografie mensen op ideeën brengt. Naast internet en de winkels zelf blijft de catalogus een belangrijk onderdeel van de mediamix van de grootste meubelleverancier ter wereld. In een leuke video, waarin de promofilmpjes van AppleLees verder »

Make some noise!

Geplaatst in Online door Lennart ter Harmsel

De miserabele kwaliteit van ons voedsel is momenteel onze grootse doodsoorzaak. Dat zegt de Britse professor Graham MacGregor van het Wolfson Institute. De hoeveelheden junkfood die we naar binnen werken verhoogt onze bloeddruk en de cholesterolgehalten enorm. En daarmee de gezondheidskosten. Daarom vindt hij het onbegrijpelijk dat reclame maken voor sigaretten al lang verboden is,Lees verder »

Papier of digitaal?

Geplaatst in Online door Lennart ter Harmsel

Digitaal is de weg In de digitale wereld kunnen we snel en betrekkelijk goedkoop communiceren. De meeste mensen beschikken over een tablet, smartphone of desktop en zijn actief met deze media bezig. Al gauw denken bedrijven dat ze hun doelgroep het beste digitaal kunnen bereiken. Vroeger was het: ‘Als we maar een website hebben, danLees verder »

Communicatie die werkt

Geplaatst in Online door Ygerne ten Brinke

Onze visie op online In de communicatie draait het om: de juiste boodschap op het juiste moment op de juiste plek via het juiste kanaal voor de juiste doelgroep. Daarbij is online één van de kanalen, net zoals bijvoorbeeld een commercial, een brochure, een persbericht of een advertentie. Wij zijn niet geïnteresseerd in de techniek,Lees verder »

Kort nieuws

Topic Shirtsponsor Sjaloomschool

De prestaties van Oranje zijn helaas niet om over naar huis te schrijven. Topic heeft daarom alle hoop gevestigd op het team van de Sjaloomschool! Dit voorjaar zullen ze tijdens het schoolvoetbal en -korfbal uitkomen in mooie nieuwe shirtjes waarvan Topic, samen met wat andere bedrijven, shirtsponsor is. Succes, jongens en meiden!

Weg ermee
Trending Topic